sunnuntai 21. huhtikuuta 2013

Lätäköissä

Isi on toiminut virallisena taaperon ulkoiluttajana sillä aikaa, kun minä olen parannellut kotona itseäni ja tutustunut uuteen perheenjäseneemme. Olen ihastellut vain ikkunasta lumien sulamista ja lämpötila-asteiden kohoamista, terassikin alkaa jo näkymään. Synnytyssairaalaan kävellessämme oli maa vielä aivan lumen peitossa, pakasti ja edellisenä päivänä oli pyryttänyt kunnolla luntakin. Hetkessä luonto on muuttunut kuten meidän elämäkin.

Isi on siis toiminut virallisena ulkokuvaajanakin nyt kun minä olen ollut "poissa pelistä". Huomenna minäkin ajattelin uskaltautua ulos, vaikka pari päivää sitten vielä tuhersin itkua jatkuvasta kivusta ja särystä ja kyselin turhautuneena, että loppuuko tämä koskaan. Loppuuko. Ei ne kaikki kivut aina jää sinne synnytyssaliin, vaikka niin uskotellaankin.

Tykästyin kovasti tuohon Molo Kidsin välikausihaalariin deniminä, joten pakkohan se oli hankkia. Ja meneehän se sitten seuraavallekin.. ;) Haalari on mukavan notkea, helppo pukea mustekalallekin ja yksityiskohdat on hienot. Hyvin on pitänyt vettä (ei käytetä kuriksia) eikä ainakaan vielä näy mitään likaa tai kulumaa kankaassa, tosin ei käyttöäkään ole montaa viikkoa takana. :)





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti