keskiviikko 14. joulukuuta 2011

Unihuuto!

Reissun jälkeen Aarren yöunet on mennyt ihan plörinäksi. Parina viime yönä heräilyjä on ollut varmaan 5-10, olen seonnut laskuissa jo alkuyöstä. Aarre herää huutamaan silmät kiinni eikä tutin nostaminen tai taputtelu auta ollenkaan kuten ennen. Huuto vaan kasvaa kunnes hänet rauhoitetaan sylissä tai rinnalla. Nukkuvana hänet sitten pitää hivuttaa takaisin omalle paikalleen, jossa joko unet jatkuu tai huuto alkaa uudestaan.

Esikoinen on ollut aina huono nukkumaan ja nyt hänenkin unet ovat alkaneet ottaa takapakkia. Hän herää aamuyöstä Aarren huutoihin eikä aikaakaan kun hänkin jo seisoo sängyn vieressä sanoen, että "äiti mä en saa unta" tai "äiti mä näin painajaista". Ja äidin sydän on heikko näissä nukkumisasioissa, joten siksi hän kääntyy aina minun puoleeni. Tiedän kyllä, että olen itse osasyyllinen esikoisen huonoihin uniin.

Olen muutenkin kyllä aika lepsu. Ei kai se oo niin justiinsa! ;)
 
Isosisko
Pikkuveli
Väsyttäis!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti