sunnuntai 30. syyskuuta 2012

Body vai paita?

Tuntuu oudolta, kun Aarrea ei ole mittailtu niin pitkään aikaan. Moneen kuukauteen. Puntarin mukaan painoa olisi yli 9 kiloa jo, mutta pituudesta ei ole mitään tietoa. Välikausihaalari on kokoa 74 cm ja muut vaatteet vaihdellen kokoa 74 cm ja/tai 80 cm. Samoja vaatteita on käytetty jo aika pitkään.

Olen tässä pohdiskellut, että missä vaiheessa bodyt yleensä vaihtuvat paitoihin? Paitojen pukeminen on sata kertaa miellyttävämpää kuin bodyjen, mutta epäilyttää se peittävyys. Onko haalarin alla sitten napa paljaana koko ajan? Olen myös joinakin päivinä intoutunut lisäämään paidan alle lyhythihaisen bodyn, mutta siitä seuraa kaksinkertainen taistelu. Ja sehän ei kauheasti innosta. Mielipiteitä asiaan? :)








Viimeisessä kuvassa osa kirpparireissun saaliista. Kirppikset on kivoja! Rahaa kuluu yleensä suhteellisen vähän, mutta kivoista löydöistä saa hyvän mielen. Eikä tarvitse harmitella, jos body on seuraavana päivänä kuorrutettu päivän ruokalistalla eikä puoletkaan niistä lähde irti, vaikka kuinka liuottelisit vaatteita tahranpoistoaineessa.. Olen nimittäin huomannut, että jos ostan jotain arvokkaampaa vaatetta niin salakavalasti niitä vaatteita tulee varjeltua ja odotan koko ajan jotain "hienompaa" tilaisuutta, jossa niitä voisi käyttää. Ja kohta saankin huomata, että vaate onkin jo pieni ja minä olen ihaillut sitä vaan lipaston hyllyllä...

4 kommenttia:

  1. Oon miettinyt että pukisin tolle ehkä 75 cm pitkälle tyypille vielä talven ajan bodeja, mutta ensi kesäksi en enää ostais.
    Oon huomannut ton hienojen vaatteiden varjelun. Mutta myös sen, että aina valitsen jonkun lemppareista lapsen päälle. Semmoisia ihan ookoo, mutta ei mitenkään erityinen -vaatteita ei tule käytettyä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon vähän samaa miettinyt, et talven yli olisi hyvä käyttää. Tuntuu vaan, että esim. muskareissa kaikilla muilla on jo paidat päällä bodyn sijaan, mutta mitäpäs väliä sillä on :)

      Täälläkin valitaan aina lempparit päälle, mut etukäteen ei vaan voi tietää ikinä, etä mistä vaatekapaleesta tulee se lemppari :D

      Poista
  2. Hihaton body! Hirvittää ajatuskin paljaasta selästä..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, hihattomia ollaan käytetty, mutta siitä seuraa se tuplataistelu :D Eli ehkä parempi pysytellä bodyissa pahimpien vaateraivareiden ohi ;)

      Poista